regeneracja cylindrów motocykli, motolotni, skuterów wodnych
812,19 zł
Regeneracja cylindrów motocyklowych do quadów, motolotni, skuterów wodnych i śnieżnych.
Zajmujemy się regeneracją powłoki wszystkich typów cylindrów do motocykli, quadów, motolotni, skuterów wodnych i śnieżnych.Regeneracja cylindra w 4 tygodnie.
Regenerację zlecamy największemu liderowi na świece w powlekaniu oraz naprawach cylindrów aluminiowych firmie LANGCOURT Ltd. Za firmą przemawia wieloletnia tradycja, doświadczenie inżynierów i współpraca z wieloma podmiotami,Wszystkie naprawy wykonywane są w Wielkiej BrytaniiCylindry zawozimy i odbieramy osobiście!
Dlaczego NICASIL?Jest najlepszą dostępną technologią. Powłoka wykonana jest związkiem Niklowo-Silikonowym Węglikiem (Ni-Ca-Sil), popularnie nazywanym nicasilem. Węglik Silikonu jest bardzo wytrzymałą i śliską powłoką, a tarcie jest ograniczone do minimum.Zalety NICASILU:
- ponad dziesięciokrotnie większa odporność na ścieranie
- lepsze odprowadzenie ciepła
- lepsze utrzymanie powłoki olejowej
- znacznie mniejszy współczynnik tarcia
- oszczędność związana z naprawą a nie zakupem nowego cylindra
-
Usługa NICASIL polega na:
- samym powlekaniu
- rozwiercaniu, spawaniu i powlekaniu (możliwość przelitrażowania silnika)
- naprawie zepsutych elementów, rozwiercaniu, spawaniu i powlekaniu


CENA I WARUNKI PODSTAWOWYCH USŁUG:
- powlekanie: 999 PLN
- rozwiercanie, spawanie i powlekanie: 1099 PLN
- naprawienie zepsutych elementów, rozwiercanie, spawanie i powlekanie: 1199 PLN
W cenie jest zawarty transport do Anglii i powrót do kraju.
Cena regeneracji cylindra jest niezależna od pojemności oraz rodzaju silnika. Klient jedynie ponosi koszty wysyłki na terenie Polski wysyłając do nas lub przywożąc osobiście.AKCEPTACJA WARUNKÓW REGENERACJI CYLINDRA W FIRMIE LANGCOURT
W celu wysłania do nas cylindra do regeneracji należy pobrać dokument znajdujący się w linku poniżej, zapoznać się z jego treścią i wypełniony przesłać wraz z cylindrem.
Uwaga:
-----------
- Przed wysyłką należy przygotować cylinder, czyli zdemontować wszystkie zawory, tuleje, uszczelki oraz pozostałe elementy nie będące częścią aluminiowego korpusu cylindra. Oprócz tego cylinder powinien być czysty! Proces regeneracji zwykle wymaga zanurzenia cylindra w żrących substancjach chemicznych, które są neutralne dla aluminium, ale mogą żrące dla pozostałych nie-aluminiowych elementów.
- W przypadku każdego zlecenia zastrzegamy sobie możliwość zmiany ceny w zależności od zmiany zakresu naprawy stwierdzonej w fabryce Langcourt w Wielkiej Brytanii. Na miejscu w Polsce dokonujemy oględzin wstępnie określających zakres napraw i należy to traktować jak bezpłatny kosztorys.
Dysponujemy nowymi tłokami kutymi jak: WISECO, WOSSNER, oraz odlewanymi PROX, VERTEX.